-Ren igen-

19.05.2021


-Ren-

Jag skålar mellan raderna för hur dom skrivs
och hur man läser dom.


Man belär sig dess form.


Man anlägger ett förbund med pennan och skriver i det.


Finstilta har sin vers med begrepp gammalt, den kaligrafi som
skrivs har historia.


Mellan raderna det går skrivet för stunden.


Val mellan olika versmått bunden som fri skrivs ner och låter
pennan göra jobbet jag förmedlar bara styckets som är
skrivet på den versen som den finns i.


Jag jobbar med det jag skriver av min bild som just då finns i mitt huvud.


Målar upp en bild om hur min närvaro kommer se ut när min avbild
har efterskoddats och genomgått en förändring som är ren....

Om du vill utmana mig så kom på nåt tema att skriva om, sen skriver du till mig typ "solen" som tema sen gör du din tolkning och jag min, sen ser vi vart vi landar .. Sen kan vi gämföra hur nära vi ligger varandra ..
Prova !.. 
Skapad med Webnode Cookies
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång